Snälla Ina

Himmel och pannkaka sicken dag. Jag har varit på väldigt dåligt humör hela dagen och minsta lilla har fått mig att reagera. Kan nu säga att jag ber om ursäkt om någon tog illa upp mot något jag sa/gjorde. Förlåt.

Som sagt har det varit en tråkig dag men den lyckades bli bättre mot slutet. Efter lunchen övergav alla mig eftersom de skulle till skissernas museum med bilden. Jag stannade kvar och umgicks lite med Line som jag för övrigt träffat en massa idag. Ytterst trevligt. Efter att hon övergett mig också träffade jag Elin som väntade på handledning. Satt med henne och väntade tills Arion var klar. Väl färdig fick han strunta i att träna och han umgicks med mig i en timme tills Hayat hade slutat. Jag kan säga att jag gjorde allt för att skjuta upp att skriva min engelskpresentation då. Vi hade dock trevligt.

Sedan hade jag och Josefina handledning och det gick jättebra. Hon gillade äntligen vårt språk så det var skönt. Imorgon om en vecka ska jag och Josefina hålla vår föreläsning och jag är minst sagt nervös. Pirrade i magen imorse. Det är så nära.

Väl hemma från skolan idag la jag mig i sängen och kollade på Systrarna Jeans 2. Nu ikväll har jag äntligen skrivit min engelskpresentation, men kan glömma att jag lär mig den utantill. Har dessutom spenderat en halvtimme att läsa 10 sidor om sverigedemokraternas politik vad gäller invandring. Jo, Arions projektarbete. Jesus vad jag är snäll. Dock var det väldigt intressant och jag lärde mig en hel del. Är tack i sin ordning? Haha.

Nej, jag måste sova nu. Har inte gjort en powerpoint eller något så måste få det fixat imorgon bitti innan skolan. Men det är lugna puckar. Skolan börjat inte förrän 13:15. Är det inte alltför härligt?

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0