Söndag

Återigen en söndag som kommer att tillbringas med plugg och föroppningsvis lite läsning (äntligen i så fall). Gårdagen var dock bra. Jag åkte in till Lund redan tjugo över elva och var en trogen vän som höll Line sällskap på Polhems öppet hus. Planerna löd att vid ett skulle jag möta Madde och äta lunch men hon hade kollat fel på dagarna och bussen gick inte när den 'skulle' gå. Jag stannade en timme länge på skolan och vid två åt vi lunch. Lika trevligt som alltid. Vid halv åtta tiden var jag hos Line och åt middag med henne och Nelly. Vi spelade sedan "The band" (eller vad det nu heter?). Trummorna var inte riktigt min grej men framåt slutet gick det väl.. mer eller mindre.

Idag blir det som sagt att skriva min islampresentation och sedan får jag se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0