söndag

Det är söndag idag. Hemma har det vart spa hela dagen och jag fick färga hår. Underligt hur kul jag kan tycka att det är, men ja... Inte gjort så mycket mera faktiskt. Umgåtts med min "moster" mfl. hela dagen. Sen lite efter fyra bar jag av mig till Lund med Line för att promenera lite och fotografera statyer i Lund till min bildläxa. Inte kul alls, och kallt var det också. Forograferade två utanför skissernas museum och sedan gick vi till botanska trädgården. Ganska läskigt och det fanns inget ljus alls nästan. Där fanns dock inga statyer och det slutade med att jag trillade i lera. Ja, min vita jacka blev brun. Mina mjukisar äckliga. Dock, som tur är, klarade min kamera sig helskinnad. Tacka gud. För att blir på bättre humör köpte vi Digestivechoklad och tröståt. Det var gott.

Ikväll ska jag äntligen kolla på The Dark Knight, and I'm siked! :D

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0