The last fallvacation

Sista dagen på höstlovet mina vänner och för min del och en del andras så är detta det sista höstlovet. Sorgligt nog. Förutsatt att min väg inte kommer att ta mig tillbaka till skolan en dag.

Lovet har varit underbart och jag har spenderat varje dag med någon jag håller kär. Onekeligen trevligt. Denna helgen har jag dock spenderat för mig själv med min familj. Igår var jag flitig nog och tog tag i historian och svenskan och blev klar. Idag var jag ännu flitigare och skrev klart min del på projektarbetet och Josefina sin och nu är vi verkligen på gång. Två veckor kvar, sen är det föreläsningsdags. En aning skrämmande faktiskt. Något jag dock inte kommer en bra bit med är faktiskt min engelskpresentation. Arion kommer bli sur, men det får jag ta om jag inte gör klart den ikväll efter att moster mfl. gått. Pappa fyller faktiskt år idag så.. 56. Gammal gubbe, eller nja.

Btw, Line. Jag kom att tänka på en sak precis. Då när du och jag höll vår nedräkning tills Grey's Anatomy skulle börja med ett annat tema varje dag. Det var kul, men uppskattades inte lika mycket från våra övriga vänner. Vi fick oss dock ett gått skratt. För övrigt längtar jag till nästa fredag för då ska vi fira Nelly som fyllde 18 igår. Vi ska slå ihop hennes födelsedag med en maskeradfest. En aning sent men det är bara kul. Line kommer få jobba med mitt hår ett tag. Jag kommer att förvandlas från Ina till Frankensteins brud. Spännande.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Jo, gud jag hatar Pretty Woman! :| Den kan vara en av de tråkigaste filmer jag sett i hela mitt liv.

2008-11-02 @ 19:01:02
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Line

Du kommer få jobba med mitt hår också så! Och ja, nedräkningen var kul.. muha. Ska vi hitta på någon ny?

2008-11-02 @ 21:00:50
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Line

Prag?

2008-11-02 @ 21:23:55
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0