Tisdag

Det var historieprov idag. Gick inte så bra som jag hoppades på men jag får se när resultatet kommer. Sedan har jag bara tagit det lugnt idag. Mailat med ABC-gruppen som har hand om studentmössor och sånt och fixat. Nu är min studentmössa som den ska vara och inget mellanslag i mitt efternamn. Yes. Ikväll har jag fungerat som smakråd, målat naglarna samt varit en tv-tönt.

Morgondagen spenderas en timme i skolan och sedan bär det av till Malmö för att gå på SACO mässa. Det ska bli jättekul och jag ska verkligen plocka till mig en massa information och försöka prata med så många som möjligt. Can't wait. För övrigt har jag försökt bättra på min engelska så jag har valt att prata lite mer engelska och använda mig av engelska uttryck. Känns fel att göra det hemma men you got to do what you got to do. Om Christina inte tycker att min engelska förbättras till skolterminens slut så är det illa. Got to keep it up.

Good bye, now I'm going to spend my time infornt of the television watching the new adventures of old Christine and later on, Brothers and sisters. (Jag är duktig)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin blogg!

2008-11-26 @ 12:53:37
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0