Tre dagar att fylla ut

En lördag, söndag och en måndag har avklarats sen jag sist skrev här. Lördagen spenderade jag mest med min bästa vän Line. Redan klockan tolv var vi igång med att baka tårtor. Tog x antal timmar och på eftermiddan kom Nelly och Stina och vi åt tacos. Tog ungefär två timmar för mig att fixa mitt hår och smink för att transformeras till Frankensteins brud. Lyckat blev det. Nellys maskeradfest var kul med en massa härliga människor, som vanligt. Tårtorna blev lyckade och helt plötsligt hade Måns en halva av tårtan och bjöd mig och andra på utomhus och där inne var David med den andra. Gotti.

Söndagen spenderade jag först med Josefina med lite projektarbete vilket gick bra. Sedan kom broder och Linda hem hit på middag. Det var väldans trevligt och jag och min bror avnjöt lite seriösa samtal men främst oseriösa, sjukt roliga (för oss) skämt. Jag älskar honom.

Måndagen har bara flutit på och inget speciellt har hänt. Blev dissad till engelskan och fick själv uthärda den lektionen. Ytterst tråkigt. Pratade dock med Christina sen och hon sa att hon tyckte jag hade tagit emot allt hon sagt om vår förra presentation och gjort det jättemycket bättre och att jag och Arion fick MVG på presentationen. YES! Hon sa dock även att jag borde jobba med att prata mer engelska för att det inte kommer lika lätt för mig som för andra. Jaha? Blev lite nedstämd där. Line, känner du dig manad?

Kvällen har erbjudit lite läsning ur Agatha Christies bok Murder on the Orient Express. Sedan har jag pratat lite med mamma och min kusins mamma om framtiden. Seriöst och ganska ångestfyllt då jag inte har en aning om vart livet för mig.

Adios, det vankas sömn nu!

Kommentarer
Postat av: Line

Vad snackar hon om egentligen?! Men vi får väl börja prata engelska med varandra, jag behöver ju öva till mitt speakingtest i mars.. ska ju helst prata brittiska då också.. suck! Puss älskling<3

2008-11-11 @ 10:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0