Twilight

Helgen har varit helt underbart bra. I lördes så var det bara att vakna tidigt och inte göra så mycket. Tog undan lite smått på mitt rum. Vid fyra tog jag tåget till Kristianstad och när jag var framme gick jag förbi mina kusiner eftersom de låtsades vara förbipasserande. I alla fall. Åt lite, tog det lungt sen åkte vi in till stan för att titta på ingen mindre än TWILIGHT! :D Jag var riktigt taggad och den var inget mindre än suverän. Jag älskade den så himla mycket att det finns inte. En jättevacker kärlekshistoria och att Edward var snygg var ju inte alls dåligt. I alla fall; se den! När vi kom hem vid tolv så klickade jag hem de två första böckerna i serien. De kommer nog imorgon eller i övermorgon så då ska jag sätta mig ner och läsa dem.



I söndes pluggade jag en stund. Läste igen alla papper och så. Åt mexitårta med mina kusiner och sen vid tjugo över tre tog jag tåget hem. Det tog för överigt en halvtimme extra att ta sig till Lund från Kristianstad då det var tekniska fel lite här och var. Men, jag kom hem i alla fall. Sen pluggade jag bara historia.

Nu blir det mer historieplugg då jag har prov imorgon. Inte så jättekul men jag klarar mig nog.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

spana in lundlund.com

2008-11-25 @ 18:08:15
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0