You are exactly my brand of heroin

Mina böcker kom idag ändå. Kanska 45 minuter efter att  jag skrev det förra inlägget fick vi post igen och då kom det. Jag cyklade upp till statoil och hämtade det direkt. Alltid lika kul att öppna paket, tycker jag. Imorgon ska jag sätta mig ner och börja läsa hade jag tänkt. Ikväll hinner jag inte för just nu håller jag på att skriva min engelskpresentation inför imorgon om boken "Murder on the Orient Express". Det går faktiskt bra så hoppas på att presentationen gör det också. Jag måste dessutom lära mig 50 glosor till imorgon, men det löser sig nog.

"Come on over, bittersweet. I'll wrap you in my arms."

Kommentarer
Postat av: Line

Jag ska låna dina böcker sen! :D

2008-11-27 @ 23:32:31
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: kajsa

Då ska jag låna dom efter Line ;D

2008-11-29 @ 16:51:52
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0