á la formellt

Gårdagskvällen var jättebra. Line anlände dyngsur, sen åt vi chocklad och nötter till Idol. Ja, ingen var ju riktigt överbra fatiskt. I väntan på utröstning skrev jag och Line en inbjudan. Vi förundrades över vår fina användning av formella ord. Den blev vacker. Graciösa vänninor i all sin glans!

Snart ska jag åka iväg till Knislinge som ligger utanför Kristianstad. Jag längtar. Där befinner jag mig till imorgon. Förövrigt går en tanke till Line nu som sitter och lider med hödskoleprovet. Hoppas det går bra. Jag håller tummarna!

Hej då

Kommentarer
Postat av: Line

Aw vad du är snäll. Puss på dig min graciösa väninna <3

2008-10-25 @ 17:04:21
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0