Avkopplande

Äntligen är denna veckan över och ni anar inte hur mycket jag har längtat. När vi hade handledning imorse berättade vår lärare bland annat till mig och Josefina att hon hade drömt om oss och att vi var knarkare, så pekade hon på armen som att vi tar heroinsprutor. Helt sjukt. Hon kritiserade en massa också, men bättre det än att inte säga något alls.

Ja, engelskprovet idag då ja. Jag har i stort sätt pluggat i onödan. Jag pallar inte att Arion informerar mig helt fel. Han sa att det skulle vara en vanligt prov, men det var uppsatsskrivning istället. Okej, han trodde ju också att det skulle vara ett vanligt prov så inte mycket att göra åt saken. Jag borde egentligen vara lättad för det är mycket lättare men det är jag inte. Arion blev lättad i alla fall. Allt nåt. Jag skrev med mitt värsta ordförråd någonsin, och för att vara ärlig så tror jag att jag hade klarat mig bättre på ett vanligt prov med glosförhör och översättning.

Skolveckan är i alla fall över och jag kan slappna av denna helg. Snart ska jag befinna mig hos Nelly för att avnjuta en mysig kväll med Idol och allt som hör därtill. Hoppas på att Lars är jättebra, och Anna, för de är mina favoriter. Speciellt Lars. Lördagen betyder mys med läsning, nu när jag fått ihop en lista jag bara måste läsa. Tror det lär bli att ta sig an Milleniumtriologin. Sen framåt kvällen är den födelsedagsmiddag i Lund hos kusin Stefan, och efter det bussen hem för att festa in Hannas härliga 18 år! Kommer bli en bra kväll. Söndagen bjuder på lite mer läsning och njutning men att inte behöva plugga, samt ett besök hos broder min i Malmö för att fira hans nyfyllda 26 år. Kul.

Ja, på tal om födelsedagar igen. Grattis till min bror som fyller år idag och min kusin, som har nöjet att fylla 14 imorgon.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, hoppas något faller i smaken iaf :) Jag var jätte emot Millenium till en början bara för att alla tjatade om den. Men jag blev positivt överraskad. Ha en skön helg :)

2008-10-10 @ 22:39:47
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Line

ses ikvälL! <3

2008-10-11 @ 14:43:52
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0