Crazy beautiful

Det är lördagmorgon och det tog verkligen på krafterna att ta sig upp vid nio imorse efter ett långt, sent, samtal med Nina igår. Men vad gör man inte om man ska ut och träffa en kär vän på morgonkvisten?

Som sagt skall jag träffa Line om sisådär en timme eller så. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, det återstår att se. Dock kan jag nog lova att det inte kommer bli tråkigt, för det blir det aldrig.

Ikväll ska jag träffa Josefina och för vår del lär det bli lite projektarbetsskrivning samt lite om Suezkriget, eller nåt. Sen ska vi nog baka kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag för er som missat det. Mys på hög nivå. Om tid finns lär det väl bli film eller massa prat!

Nu måste jag nog dra mig till badrummet för att duscha och fixa till mig.
Adios!



Sometimes something that is not perfect ends up being what you want.

Kommentarer
Postat av: Josefina

EEH? ja, största tiden ska bestå utav slapp!! inte massa plugg, nejtack vetja.

2008-10-04 @ 10:32:04
URL: http://merajosefina.blogg.se/
Postat av: Line

<3333

2008-10-04 @ 10:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0