DISCOMANIA

Jag kan inte kommentera på din blogg Nelly så se ditt svar här.
"Japp, det var samma tränare som förra gången och han gillar mig och Josefina. Han är sjukt bra."

Till Molly:
"Det är typ ett prov med engelska ord och fraser satta i meningar så ska man översätta de till svenska."

Till Josefina som inte kommenterat men så jag inte glömmer detta;
"Han som tystade dig på ki boxen i måndes är en av tränarna. :o Han tränade de idag."

Sovmorgon idag till kvart över ett men jag stack till skolan långt innan och skrev lite på projektarbetet med Josefina. Sen åt vi med Ylva och roade oss med annat. (Se Josefinas blogg för mer roligt som ni vill veta). Jag medverkade i LWC idag och det gick bättre än vad jag trodde. Svarade på de flesta. Det jobbiga var att jag blev galen, samt Line, på att vi inte kunde komma på det svenska ordet för parole. Självklart är det villkorlig dom men vi fick bara fri... i huvudet. Så kan det gå. Jag hämtade enkäterna idag på Bjärehov och träffade Hasse dessutom. Han kramade mig. Konstigt, men han är snäll. Han sa att jag skulle komma tillbaka. Han ville veta när jag gifter mig och mina barns namn. Allmännt weird.

Jag och Line testade på ikväll att köra danspasset och det var sjukt kul. Inget mer att säga om det faktiskt. Jättekul och jag och Line ska testa att på onsdagar gå först på ki boxen och direkt efter den på dansen. :) Går nog bra. Är ni på, Nelly och Josefina? :D

Snart ska jag bränna en cd till Josefina och sen ska jag kolla på det nya The Hills avsnittet.
Adios.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Haha, det var en knasig dag :)

2008-10-23 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0