Gulligheter och övervakning

Händelserik dag. Tidig morgon idag också. Nio för att vara exakt. Jag pallar inte.

Pappa körde mig in till Lund för jag hade inte pengar eller orkade ta bussen i detta ovädret. Träffade Mathilda och Kajsa och off we go till Graffiti för att äta lunch. Kycklingsallad med liten potatis och mörkt bröd. Mums. Vi pratade en massa om mycket roligt och seriöst. Matten kom på tal ett antal gånger men försvann lika snabbt. Så det vi skulle göra blev inte gjort men provet är inte förrän på torsdag så jag hinner plugga.

Efter vår långa och mysiga lunch begav jag mig till KG till min moster för att träffa mitt kusinbarn som endast är 1 månad och 3 veckor. Han var jättesöt och jag totalt älskar honom. Det är konstigt hur intressant det kan vara att sitta och titta på ett så litet barn när det sover eller gör ingenting utan bara tittar runtom sig. Gabriel är jättesöt. Somnade hos moster lite sedan fick jag masserat lite med olja och fick pengar så det var inte illa, alls.


                                                                                        -en lite guldklimp som kom till världen 15/9 -08

Nu sitter jag hemma och har skrivit lite på projektarbetet. Har en sida att skriva som jag ska lämna in på fronter imorgon. Det kommer gå bra, inte alls svårt. Morgondagen bjuder även den på lunch dock denna gången med två flickor vid namn Nelly Moberg och Line Flank! <3

(Btw, jag fick se min blivande man halvnaken i lördes :D hoho!)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Line

eheh glöm inte mig, jag ska också med! faktiskt!

2008-10-05 @ 22:15:31
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Line

HAHAHAHHA, åh, jag längtar tills erat bröllop <3

2008-10-05 @ 22:53:44
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0