Håll en tumme för mig, eller två

Jag fasar morgondagens matteprov. Är rädd för att allt kommer att försvinna när jag väl får provet och ska börja räkna. Förhoppningsvis sker inte detta och provet flyter på. Engelskan ska vi inte ens prata om. Jag fattar typ ingen text och glosorna är inte ens inlärda, över huvud taget. Turen är att jag slutar elva imorgon och kan sätta mig och plugga hela dagen.

Pratade med mamma och pappa idag och de sa att de skulle betala min Pragresa så det är jag jätteglad över. Kajsa ska till hundra procent också med, Josefina också. Jag hoppas bara att Mathilda kan fixa det också.

Nu, Grey's, sedan engelska.
Arrivederci

Kommentarer
Postat av: Line

Det gick säkert bra, själv är man sjuk och helt död :( Försöker också övertala mina föräldrar om Prag nu, wish me luck! <3

2008-10-09 @ 10:29:33
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: kajsa

aaw stackare, tycker faktiskt synd om dig att du har engelskan. verkar sjukt jobbit =/ men du klarar det <3

2008-10-09 @ 19:10:17
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: molly

kanske , ja vill :D! men jag vet inte éftersom jag redan har så mkt , och om jag börjar där så kommer jag inte träna styrka typ , för de danspasset va de ingen syrka i :P

2008-10-09 @ 21:12:18
Postat av: Linda

Vad roligt, det är klart jag kan göra. Inte så många som är intresserade, hehe.



1) Peter Robinson - I ondskans spår

2) Peter Robinson - En märklig affär

3) Mons Kallentoft - Midvinterblod

4) Milleniumtrilogin

5) Camilla Läckbergs serie



Enjoy! :o)

2008-10-09 @ 22:05:03
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Molly

ja smart :) kostar de mkt ?

2008-10-10 @ 11:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0