Jag <3 Magnus

Det har varit en bra sista dag innan höstlovet börjar idag. På religionen gjorde vi ingenting. Syv kom och berättade lite smått och mässor som vi kunde gå på för mer information om studier efter gymnasiet.

Efter religionen väntade en tvåtimmars håla som spenderasdes med Tove på Espresso House. Det var jättetrevligt. Helt plötsligt ringer min mobil. Det är Josefina som ringer från Stockholm. Min glädje blev kortvarig.

Josefina: Hej, vet du vem jag ska se ikväll?
Jag: MAGNUS BETNÉR?!?!?!
Josefina: Jaaaaaa :D
Jag: Fan, jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig så jävla mycket.
(min avundsuka tar över)
Josefina: (skrattar) Jag tar en autograf åt dig.
Jag: JA; DET MÅSTE DU GÖRA!!!



Min avundsjuka tog snabbt över för jag vill också se Magnus Betnér ju. AH! :( Det måste jag göra en gång med Josefina. OK? :D

Efter hålan var det engelska. Gjorde inget där heller. Pratade betyg och mitt är inte så jättebra så måste bli bättre. Efter engelskan mötte jag Christoffer och Erik och vi tog en nostalgitripp till högstadiet sen pratade vi mycket om historia. Det skrattades en hel del och det var allmänt kul. Jag saknade högstadietiden då.

Nu är det dock lov och skönt är det. Ikväll blir det bara Idol, kanske med Line som sällskap, annars mamma och pappa. Imorgon åker jag till Knislinge och jag bara längtar.

Adjö

Kommentarer
Postat av: Line

GRACIÖSA VÄNINNOR <3

2008-10-24 @ 23:05:03
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart vi ska se honom tillsammans :D han var hetast!!!!

2008-10-25 @ 19:06:01
URL: http://merajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0