JB

Det har vatt en jättemysig helg. Fredagskvällen spenderades ju med Line. I lördes åkte jag iväg till Knislinge med mamma och pappa för att besöka mina kusiner. Släktmiddag och mys på hög nivå var det som gällde. Jag och Nina kollade på Camp Rock och töntig som jag är älskade jag filmen. :$ Sen kom Ana och vi kollade på Mamma mia. Den var jättebra. ABBA är bra. Vi la oss relativt tidigt, jag och Nina, men vi underhöll oss till halv ett, typ, men att prata om allt och inget. Trevligt. Kom upp vid halv 11 idag och frukost var det som gällde sen reprisen av Idol. Vi åkte hemåt vid tretiden, och var framme vid fyra hos moster, sen hemma vid halv sex. Nu gör jag ingenting. Har tråkigt och hatar min mensvärk. Något av det värsta som finns, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Line

Jag hatar också mensvärk atm! Ses imorgon <3

2008-10-26 @ 22:02:53
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0