Ömma lemmar i kombination med matteprov

Enligt Line är jag bäst, och det uppskattas. Hoho.

Idag är hela min kropp mer eller mindre öm eftersom jag tränat varje dag sen i söndes. Duktigt. Krävs att få det på rutin bara. Det kommer. Imorgon är det ki box i 90 minuter. Skoj ska det bli.

Jag har inte börjat plugga på religionen, alls. Har inte tid imorgon så på torsdag är det bara att sätta igång, på full rulle. Förresten så fick vi resan till Prag och jag är minst sagt jätteglad. Imorgon ska jag och Josefina dit för att se på vårt boende och hur mycket det kommer att kosta osv.

Fick matteprovet idag. Jag blev väldigt nöjd med mitt VG eftersom jag förväntade mig sämre. Gillar dock inte Sergej och han metoder. 1. Han kan inte lära ut. 2. Han berättar för alla vilka som fått IG osv. 3. Han pekar ut personer i klassrumet och säger att de haft fel på en specifik uppgift (jag var en av de och jag blev sjukt sur). Vi gick till rektorn för andra gången och nu måste det sker förändringar annars pallar jag inte detta. Lär mig inget och vi ska inte behöva gå på Matte+ bara för att lära oss något. Det ska inte behöva vara nödvändigt att ta tid utanför vårt schema för det. Rektorn är snäll dock så förhoppningsvis sker det en förändring denna gången.

I ditt ansikte igår  var jättekul. Det är nästa vecka också. Gött. Trodde det skulle ta slut efter Green Peace, men icke.

Kommentarer
Postat av: Linda

Murder on the orient express är faktiskt läsvärd! Jag läste den för längesen och har även sett filmen. Ska kolla vad som finns i biblioteket hemma ;) påminn mig imorgon igen så kommer jag med titlar!

2008-10-14 @ 22:14:40
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha min bror säger också att Sergej suger! Fast de kallar honom Sir Gay! ^^ hahahahaha :D

2008-10-14 @ 23:54:21
Postat av: kajsa

eeh jag? :D

Nääe du såklaaaaart <3

2008-10-16 @ 19:21:35
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är också sjuuukt jävla pepp :D Det kommer bli så BÄST. Duuu kan va snygg :)

2008-10-16 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0