Plugga?

Helgen är här och det betyder bara att lovet snart kommit till sitt slut. Sorgligt nog. Dock är det närmre till jul och det är jag överlycklig över.

Igår var jag och Josefina i Lund på stadsbiblioteket och pluggade. Det gick smort fram och vi var jätteduktiga. Efter allt plugg var det ett träningspass som väntade och efter det tog jag bara det lugnt. Idag har jag bara kollat på film och degat i sängen. Jag har inte orkat spendera tid till något annat, speciellt inte att ta tag i plugget. Jag har fortfarande jättemycket att göra. Dock har jag morgondagen till det eftersom jag och Line inte ska till Köpenhamn för vi totalt glömt bort att allt är stängt. Nästa helg istället. Nu spenderar jag tid med att titta på vänner och ikväll blir det idol med familjen.

Hoho, jag är tråkig nu. HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0