Prague

Jag är taggad, peppad och längtar som bara den till den 20:e maj. DÅ ÅKER VI TILL PRAG :D woohoo! Tove och jag gick och betalade depositionen för allihopa idag. Jag var där igår morse med Josefina men ändå gick vi runt i ca 20 minuter och gick förbi ingången tre gånger typ. Haha. Gustav skulle inte med sa han så jag ringde upp Mathilda och övertalade henne och nu ska hon äntligen med. Jättekul kommer det att bli. Jag längtar!!!

Religionsplugg nu ikväll. Gick okej men orkade inte plugga. Imorgon är det bio som gäller med mig kusin. Jag bjuder honom i födelsedagspresent. Vi ska se Step Brothers. Lördag är det bror hela kvällen med Linda och plugg också.

Nu blir det att sova. Snart i alla fall. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha. Ja, låten är asbra och Mathilda är assnygg ;D

2008-10-20 @ 16:26:51
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0