Prague

Desperata hemmafruarna nu och Susan är i värkar.. spännande. Måste se allt från början för jag har missat ett och annat så orkar inte hänga med nu egentligen. Har suttit och kollat lite på centrala hotell i Prag och jag har hittat ett och annat hotell med dubbelrum för 200kr/natt och det är superbilligt. Jag känner extas över resan. Ska bara kolla med mamma så hon kan lägga ut lite pengar, annars måste jag börja spara.

Jag funderar lite på om jag ska sitta framför tv och kolla på Christine eller om jag ska ta fram en Vännersäsong och njuta till de sex härliga vännerna och skratta tills jag gråter. Det blir aldrig gammalt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mollyh

Se desperate houswives :D wiiihoo de är bra :) !

2008-10-08 @ 13:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0