Tänk positivt...

Det är tisdag idag och ännu en skoldag har passerat. Dagen har inte varit en hit. Jag har varit på dåligt humör sen gårdagskvällen, likså många andra. Dagen blev ju minst sagt inte bättre på historian med redovisningarna och absolut inte på hålan då jag och Kajsa räknade matte och ja, jag fattade ingenting, nästan. Dock på mattelektionen gick Serre igenom liknande tal som skulle komma på provet och jag hängde någorlunda bra med och fattade så det blev bra. Klarade att ta mig igenom 3 tester i matteboken nu i eftermidags. Majoriteten av talen i alla fall. Nu måste jag plugga engelska för det har jag inte alls gjort och det är stort prov på fredag. Ni anar inte hur lite jag orkar denna veckan. Aja, nästa vecka är tom så man får se framåt och vara optimistisk.

Just det, blev precis informerad av Arion att alla boendeplatser i Prag som är centrala är uppbokade så får väl bli att fixa det på ett eller annat sätt.

Adios amigos.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: det är Uppehåll denna vecka.

2008-10-07 @ 19:19:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0