Derivata är kul?

Mycket har hänt sen i fredes. Jag bjöd min kusin Stefan på bio och alla tillhörigheter som kommer med. Dvs en Hollywood++. Gotti. Vi såg Step Brothers och jag kan ärligt säga att jag inte skrattat så mycket till en film på länge. Se den! I lördes var jag och mamma en stund på nova och gick i butiker. Jag fick med mig hem en stickad kofta av något slag, ett par byxor, en sjal, ett nagellack och ett par jättefina stövlar. På kvällen  vankades det middag hos min bror med Linda och han själv sedan spelade jag och han lite wii och efter det var det filmen You've got mail för gamla tiders skull. Jag gillar den. Tom Hanks är fin. Somnade dock lite då och då under filmens gång samt mös med katterna. Söndagen erbjöd bara plugg.

          

Igår var det religionsprov som gällde och det gillas inte. INTE på en måndag. Det gick väl. Kändes bra men man vet aldrig. Mvg-frågan blev jag inte nöjd med men som sagt, man vet aldrig. Tandläkaren efter skolan. Jag tog bedövningsspruta för att jag skulle laga min tand för att en bit hade gått av så de behövde slipa och fixa. Det gick bra men min läpp var lite cp. Gick över till träningen. Ki Box med Josefina från halv åtta till nio. Jättekul. Mina armar var dock ganska klena denna gång. Vi fick connection med tränaren. Han är ny favorit nu.

Idag har inget hänt. Endast OTH och GG har det tittats på och Prison Break. Bra var ordet. Jo, just det. Det var trevligt att fatta lite av matten för en gångs skull. Nu görs inget. Skall nog läsa juridiken trots allt, och svara på frågorna.

Imorgon ska jag delta i Lund Word Championship. Håll en tumme för mig, eller två. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nelly

vilken tränare var det? :O Samma som förra veckan?

2008-10-22 @ 08:40:10
Postat av: Molly

vad är lund word champisonshop:)?

2008-10-22 @ 13:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0