Beside you in time

Helgen har kommit och gått och den har inte varit nämndvärd för min del. Jag har spenderat helgen med att inte göra något alls och det har varit, ja.. tråkigt!! Jag vet inte riktigt vad som pågått med mig dessa dagar men jag har inte riktigt velat göra något alls. Jag fick en känsla att allt bara var jättejobbigt och tråkigt. Nelly överatalde mig dock att följa med henne och Line till nova idag och tur var väl det. Mina bästa vänner fick mig back on track igen och det känns jättebra.


                                                                                                                               <3

Kommentarer
Postat av: Line

DEN BILDEN :@

2008-09-21 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0