Better man

Fantastisk dag måste jag erkänna. En lektion i skolan eftersom matten var inställd. Det kunde alltså inte bli bättre. Jag var redan i Bjärred 13:10. Tänkte besöka apoteket och handla något men icke, det var stängt till 14:00. Jag valde då att köpa lite choklad och promener bort till en sjuk Nelly som stannat hemma över dagen och bjuda. Det var mys och vi umgick i sisådär lite över en halvtimme för sedan promenerade jag tillbaka till apoteket som äntligen var öppet.

Väl hemma såg jag One Tree Hill och Gossip Girl och jag kan nog lugnt säga att jag inte gråtit till ett OTH avsnitt på länge som för detta. Gossip Girl var lika bra som vanligt dock längtar jag till en speciell sak men den lär nog inte hända förrän i säsong tre.

Ikväll har jag spenderat över två timmar och ritat en 3D bild till bilden. James Morrison har spelats i högtalarna, med glädje måste jag tillägga. Ett hörn i mitt rum med föremål framför blev avritat. Ja, det blev ju då datorn mm. Sjukt tråkigt men bilden blev ok.

Just nu inväntar jag på att klockan ska slå 22:00 så att So you think you can dance kan börja och jag och mamma kan ha lite quality time! Lovely.

Kommentarer
Postat av: Mollan

hehe tur du kom med choklad :D jag tog en bit ! shy säg inte till nelly ;)

2008-09-17 @ 21:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0