Födelsedagsbarn och nattsplugg

Klockan är tjugo i ett på natten och jag har precis lagt ifrån mig juridikboken och alla anteckningar. Ska upp tidigt idag fastän det är sovmorgon till 11:00. Måste läsa det igen. Har smått panik. Jag går in i klassrummet senare idag och hoppas på det bästa helt enkelt och förhoppningsvis går det bra.

Igår (tisdes -30 september) fyllde Arion 18 år och blev en man!
BÄSTA GRATTISET DÄR JA :D


Idag fyller Hanna 18 och blir kvinna.
STORT GRATTIS :D


Nu tar jag mitt farväl för denna kvällen och ska försöka få lite skönhetssömn ikväll, i alla fall.
A girl has to look her best, all the time. (inte riktigt, men..)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aaw, tack Ina! Såg det inte förrän nu :$ <3

2008-10-04 @ 02:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0