Inget ord kan förklara

Eftermiddagen spenderades i Lund med Madeleine och det var hur trevligt som helst. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och mest att vi längtade till balen och studenten!!! VERKLIGEN LÄNGTAR! Vi avnjöt lite mer än två timmar i Lund men så blir det lätt när man måste ta igen allt som hänt under ett halvår.

Jag älskar den tjejen alltså.

Det var väldigt nice måste jag tillägga att jag fick åka till och från Lund gratis för busschauffören var min gamla granne. Riktigt härligt. Det måste även påpekas att jag har haft en sjukt mysig kväll med släkt och även skrapat ihop en hundring för att ha masserat moster + man. Underbart! Jag är en sjukt duktig massör och ögonbrynsplockare, faktiskt. Säger alla, som fått det utav mig! Säg till om jag kan stå till tjänst. (Btw, jag kan färga hår bra också?)
(Hint till Kajsa ;D Dags snart?)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ja för jag är ju sugen på att färga det ;) men det är jag alltid. haha. och duuu, lite massage imon i skolan hade inte suttit helt fel. Hihi <3

2008-09-14 @ 22:06:23
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, jag förstår inte varför vissa tjejer är födda med sån avundsjuka. Skönt att situationen löste sig även för dig :)

2008-09-14 @ 22:07:23
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0