Längtan

Att störa folk omedvetet är jag så bra på. Tyvärr.

Dagen till ära har spenderats med ett tandläkarbesök, frukost hos Josefina med alla trevligheter som hör därtill samt en helt otroligt rolig lektion på juridiken och en mindre rolig på bilden. Jag älskar onsdagar helt enkelt!


Det är balinformation på fredag och jag måste säga att jag är minst sagt sjukt exhalterad. Balen är ju inte förrän om kanske 9 månader? men jag längtar som attans. Och studenten också! Hm, jag ska nog ta och kolla lite balklänningar på internet nu medans jag inväntar att Line skall komma hem och bli klar så att vi kan gå ut på en promenad!

Kommentarer
Postat av: Line

Du är underbar :D <3

2008-09-17 @ 22:22:09
Postat av: kajsa

läs min blogg igen, jag la PRECIS upp den ;D haha. <3

2008-09-18 @ 17:41:01
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0