Lär dig att bryta någons arm

I brist på saker att göra ikväll samt att alla mina vänner är upptagna på olika håll och kanter så valde jag att spendera min kväll med en promenad till stranden med ingen mindre än Molly!! Det var jättetrevlig må jag säga och räddade min annars tråkiga kväll.


                                                                                                                     det var jättemysig horisont!

OK dag i skolan. Jag hade rumpan blöt hela dagen då jag satt mig i bussen på ett blött säte! Tur må jag säga att ett långt linne var på mig idag. Håla i över två timmar sedan en engelsklektion som inte var så givande mer än att informationen om att vi inte kommer ha engelska på hela nästa vecka var som musik för mina öron. Arion visade hur man gjorde armlås på någon som man senare kunde bryta dens arm på även, på ingen mindre än mig. Han har lärt sig det på MMA och ville ivrigt visa och jag lät honom. Inte en gång, utan TVÅ! (Första gången stod vi fel). Min arm gjorde ont, dock ett bra grepp att lära sig i fall att man bli överfallen, eller nåt. Sedan var det balinformation som var OBLIGATORISKT och varade endast i 5 minuter. Onödigt, minst sagt!

Nu ska jag ta och underhålla mig med film. The incredible hulk.
Återkommer hur filmen var!

Kommentarer
Postat av: Mollan

du räddade också min kväll ! min kompis svarar inte på sms och svarar inte när jag ringer så de blir nog inget med henne :(:(

2008-09-19 @ 21:16:52
Postat av: Nelly

haha, med molly! Trevligt värre!

2008-09-20 @ 13:49:13
URL: http://nellymoberg.blogspot,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0