Saknad

Denna dagen känns så bra. Jag har äntligen kommit överrens med min kusin om en dag som hon kan komma och hälsa på. Ana kommer hit på lördag morgon och stannar till söndag. Lovely! Jag hoppas bara att Nina också kan komma så att jag får umgås med kusiner x2. Det har gått tre och en halv månad sen vi såg. Alltför länge. Blir alltid så under sommartiden, men aldrig såhär länge. Inte vad jag minns.

Lördag kom!


                                 


Nelly, spendera tid med mig på fredag?
(du har inga pengar så svara här!! :D)

Kommentarer
Postat av: Mollaaan

haha så typiskt nelly , hon har aldrig pengar på mobilen x)

2008-09-24 @ 10:14:38
Postat av: Anonym

haha, jag kan!

2008-09-24 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0