The way young lovers do

Jag avnjöt morgonen på vårdcentralen bland provtagningar och hostattacker. Resultatet blev att jag inte har halsfluss och de vet inte riktigt vilket virus som hemsöker min kropp men nu får jag gå på penicillin tio dagar framöver. Inte alltför farligt. Jag vill endast att min röst skall bli som vanligt. (Ta i trä!)

Eftermiddan tillbringades i sängen framför Hancock som förövrigt är en sjukt bra film. Älskar!




Jag älskar denna bilden, den är så himla härlig och mysig!!
Sköna människor bjuder på gott skratt! :*


And from your lips she drew the Hallelujah.

Kommentarer
Postat av: Line

IH <3

2008-09-02 @ 00:00:22
Postat av: kajsa

du är snygg !

2008-09-02 @ 14:23:05
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0