Oövervinnerlig övertalningsförmåga

Gårdagens kväll bjöd på en lång och väldigt glädjefylld promenad med Line. Vi var väldigt duktiga, promenerade halva Bjärred runt och det är jättebra, speciellt när vi annars bara brukar sätta oss ner. Efter sisådär, lite mindre än två timmar var jag hemma och då var det bara att ringa min kusin Nina och prata i en och en halv timme. Åh, vi kan prata om allt och det var så himla mysigt! Hon är fantastisk!

Imorse valde jag att köra au natural med inget smink och mjukiskläder. Kan lugnt säga att jag var sunkigast på skolan men det gjorde mig inte det minsta!! Jag hade dessutom världens mysigaste morgonen med mysmusik i öronen och inget stress what so ever. Jag och Kajsa tog oss sedan igenom första lektionen som var matte och sedan var det bara att göra lite på projektarbetet med Josefina. Sen vart det mat med fisk och jag var jätteglad. Jag och Kajsa valde sedan att spendera tid på 7eleven.

Nu ska jag dock lyssna på mysmusik och inte göra ett skit, faktiskt!
Herregud så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0