Hoping for better days

Jag är chockad! Jag kan inte ens försöka tänka mig hur du måste känna dig. Det är hemskt, något av det hemskast som kan hända en eller en när och kär person i ens liv. Jag bara hoppas på att det är ett falskt alarm!!!

Detta måste vara det hårda slaget på en redan skadad yta. Du har redan haft ett tufft år som du kämpat dig igenom och detta hade bara varit förfärligt. Men jag vet att du kommer klara dig genom detta, hur det än blir, för du är en stark person som tar sig igenom allt!! Jag kommer finnas vid din sida som ett stöd, när som.. jag hoppas att du vet det.

Det enda jag bryr mig om nu är att du klarar dig helt igenom,
att inte få se dig ledsen och sårad!
Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig när du behöver det!!!


Men du är en klippa, vet det!!
Jag älskar dig min vän! <3


Everything will be alright.

Kommentarer
Postat av: Line

Jag älskar dig! seriöst jag älskar dig så mycket <3

2008-09-04 @ 22:16:15
Postat av: kajsa

Jaaa jag fick smset :D Måste hålla igen lite på smsandet så jag pallade inte svara ;) Men ni gillade verkligen honom. haha :D

2008-09-06 @ 17:12:04
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: kajsa

Vadå, skulle jag va det? Det är jag väl aldrig ;)

2008-09-07 @ 17:22:17
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0