Utvilad?

Väldigt uttröttande dag idag. Jag valde att ta mig en sovmorgon imorse då bildläxan inte var klar, eller alls påbörjad. Illa. Skoldagen följde då med två roliga lektioner, juridik och religion, och dagen avslutades med en ännu roligare lektion, engelska. För att säga det mildrigt var jag irriterad på matpersonalen då maten var slut när jag skulle äta,
kl. 13:00. Jag förstår helt enkelt inte hur de inte fördelar maten helt enkelt? Ska jag, som inte ätit sen 08:00 imorse gå hungrig hela skoldagen framtill 15:00? Helt sjukt. Dock blev engelskan rolig, faktiskt, men jag tror inte att jag och Arion förstod riktigt vad Tove försökte säga genom att påstå att vi möjligtvis kunde vara schizofrena och prata med oss själva och att hon inte finns!? Det var bara konstigt men roande!

Väl hemkommen var det mat som gällde. Tacka Gud för att god mat finns alltså. Mätt och belåten däckade jag i sängen och vaknade sisådär två timmar senare. Jag har inte alls tagit vara på dagen och jag kommer knappast göra det nu. Stressande dag väntar imorgon känner jag på mig. Men, jag får ta det!



Tisdag, KOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0