Vi älskar oss

Snart är helgen förbi och en ny skolvecka tar sin början, härligt. Detta kommer bli något av en lite stressigare vecka än de som varit hittills. Mycket att ta tag i och göra. Men jag klarar mig, förhoppningsvis.

Helgen har vatt riktigt bra i alla fall. I lördes kom Ana hit och jag mötte upp henne i Lund på tågstationen redan tjugo över elva. Vi gick direkt till stan och gick i affärer. Efter nån timme, vid halv ett - ett var det fika på espresso house och en massa att ta igen, med tanke på att det var över tre månader sen sist. Sorgligt men sant. Vid två var det exprimentering med bussar, från vilken sida femman gick till nova. Det löste sig och vi kom inte med fel buss. Där shoppades tills de stängde. För mig blev det en stor, och då menar jag STOR, myshalsduk i alla regnbågens färger plus en vit mössa från Gina. Nöjd, absolut. Hemma vid sex och då skulle vi laga tacos men det fick mamma göra istället för jag skulle färga Anas hår. Finally fick jag göra det igen. Varför jag tycker det är kul är en bra fråga? Går jag fel inriktning? Hm.. Nu har hon gått från mörkblond till mörkbrun, lika brun som jag! Efter maten skulle vi ut och gå till havet men det blev inte så, vi orkade inte. Vi gick längst upp på gatan sen var det hem igen. Kollade på Gossip Girl med grönsaker och dippa som snacks. Jag somnade efter sisådär fyra avsnitt, vid elvatiden och vid tolv förflyttade jag mig till bäddsoffan. Ana stannade uppe till tre.


                                                                                         - vi älskar oss.

Idag åkte hon hem och jag tog mig till Josefina för att göra lite på vårt projektarbete. Enkäten är klar och resten görs på torsdag då böckerna är i skolan. Juridikplugget gick inget vidare. Efter hälften av avtalen pallade jag inte mer så jag lämnade det till imorgon då hela dagen får bestå utav det. Min engelskpresentation blev också klar och halva powerpointen är klar. Nu väntar jag bara på att Arion skall skicka sin del så att jag kan vara i frid och fröjd och sova för jag är ytterst trött.

Dock nu väntar en varm dusch på mig.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0