Jobbsökning

Det har varit en fullspäckad dag och nu är jag trött. Drog mig upp ur sängen vid halv nio för att städa rummet och vid halv tolv kom Katti hit. Skrev klart mitt CV och sedan tog vi bussen in till Lund så att jag kunde dela ut de. Fick många nej för att de flesta redan hade men ett par fick jag utdelat. När jag kom hem mejlade jag även mitt CV till hemmakväll i Lund och ikväll ska jag posta mitt CV till Wayne's Coffee som ska öppna i Lund nu under våren. Hoppas mest på det sistnämnda, men vilket som blir faktiskt bra.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och imorgon ska jag ha lite kvalitetstid med Line. Längesen.
Jag saknar henne - ytterst mycket!

Kommentarer
Postat av: Line

Imorgon, då jävlar ska det mysas och pratas skit :D

2009-04-06 @ 20:17:40
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0