"Men vem är egentligen din bästa vän här? Jag, javisst!"

Hur skönt är det inte att solen har varit framme och att rasterna har spenderats utomhus med solbrillorna på och njutandes av solen. Imorse, innan första lektionen satt jag och Josefina utomhus och senare vid lunch, innan sista lektionen satt jag, Kajsa, Mathilda och Tove och chillade i solen. Förstår dock inte hur Mathilda och Tove kunde klaga på värmen efter ett tag. Hur skönt är det inte liksom?

Engelskan var rätt nice och det skrattades mycket - vilket alltid är skönt. Stör mig på att jag inte kan hålla något fjuttigt hemligt bara för att jag överöses med skuldkänslor. Dock spelade det ingen roll i denna situationen, men ändå. Det är ju lite av min kryptonit. Skuldkänslor.

Jag fick i alla fall mvg av Christina på min essay, så det blev jag glad över. Även om det var ett minus bakom. Men det är småsaker.

Jag önskar att några saker som sades idag var sanna. För mig är de nog det men ja... (ni förstår inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0