Myslov

Påsklovet är snart slut och jag måste säga att det varit ett bra lov. Massa vänner har jag umgåtts med. Dock har helgen nu varit jättemysig. I lördags morgon åkte jag in till Malmö med mamma och pappa för att prova min balklänning för första gången. Den satt som handen i handsken och jag älskar den. Kommer bli superfin när den är helt klar! Efter provningen drog jag mig hem hos min bror och chillade på balkongen i solen med Linda. Vi lagade mat och hade det trevligt och vid 18:00 åkte jag och Miran in till Royal och såg Fast and Furious. Mmmhm. Mycket bra var den och jag måste säga att jag smälter lite vid tanken av Paul Walker och  Vin Diesel.

Idag (söndag) blev det en "promenad" med Hanna i två timmar. Vi satt mest vid idrottshallen på Bjärehov och pratade och chillade i solen. Det var sjukt skönt att få klaga av sig lite om allt och alla. På kvällen vid 18 tog jag mig till Lund där jag mötte Sofia. Vi satte oss ute på Espresso House och fikade väldigt länge. Sjukt mysigt. Nu, inatt, har jag suttit i mer än 2 timmar på studera.nu och kollat igenom kurser som verkar intressanta att läsa. Jag har gjort mitt val och kommit fram till tre stycken.

- Psykologi: Kognitions- och neuropsykologi
- Handelsrättslig grundkurs, företagsjuridik
- Arkeologi: Introduktionskurs

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller fullständigt med! Ibland behöver man klaga av sig :)

2009-04-13 @ 11:31:49
URL: http://hannicken.blogg.se/
Postat av: katti

Man kanske får ta och se den då:). Intressanta kurser du har valt!

2009-04-13 @ 17:36:53
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0