NP i Svenska B

Nationellt prov i svenska b är officiellt avklarat. I alla fall uppsatsskrivningen. Kändes ganska okej faktiskt så jag får hoppas att det gick bra. Blev klar efter sisådär två timmar så jag bestämde mig för att ringa Line som var precis framförs mig. Vi var båda hungringa så en lunch på Subway satt inte helt fel. Härligt med lite kvalitetstid med min bästa vän!

Sedan jag kom hem har jag hunnit att sova i lite mer än en timme (som jag egentligen inte skulle göra). Efter det har jag skrivit ihop ordningen på vår Jehovas vittnen-redovisning som är på fredag och skickat det till tjejerna. Det kommer nog gå bra.

Nu ska jag traska iväg till ICA och köpa yoghurt och lite annat.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Nelly

härlig design på sidan! :D

2009-04-01 @ 19:33:25
URL: http://nellymoberg.blogg.se/
Postat av: katti

Det blev lite blominspirerat på bloggen ändå! fint!:) Hoppas NP gick bra:)

2009-04-01 @ 22:31:55
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0