you're not nobody, you're somebody

På senare tid orkar jag verkligen ingenting, känns det som. Eller ja, inget som har med internet att göra i alla fall. Fråga mig inte varför - det är bara jobbigt och tråkigt för tillfället. Jag behöver face to face contact eller i alla fall mobilen. Så ja, där finns jag väl...

Valborg snart och jag har inga planer. Idag känner jag inte för att jag vill göra något heller.. mest för att det är överskattat. Vi får väl se. På lördag bli det trevligt, verkar det som. Jag hoppas det i alla fall. Min kropp kräver lite alkohol då. Då, men inte på torsdag. Jag är en konstig kvinna ibland.

Konstigt bra må jag vara men jag är alltid den som sprider bra nyheter. Innan idag höjde jag självförtroendet hos en vän, eller så gjorde jag bara personen ännu mer högfärdig. Jag tror på det första. Ibland är jag fan bra, ska jag säga er. Ska nog ta fram spegeln och intala mig det innan jag lägger mig.

God natt.

Kommentarer
Postat av: nelly

Vad ska du göra på lördag? :o

2009-04-29 @ 10:01:19
URL: http://nellymoberg.blogg.se/
Postat av: katti

Det kommer bättre dagar:). Hoppas ni får kul på lördag vart du nu än ska:)

2009-04-29 @ 21:54:31
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0