Broder x2

Det har varit lite stressigt nu, de senaste två dagarna. Igår, efter skolan åkte jag och Josefina in till Malmö och hängde där lite. Gick i affärer, köpte smink, blev nästan påkörda av en äldre kvinna som backade på oss och så skiljdes jag från Josefina ett tag och fick skämmas av att jag pratade med mig själv. Vid fem tog jag stadsbussen till min bror. Jag hade totalt räknat fel och trodde det endast skulle ta tio minuter, max, att åka till honom. Det tog 30 min. Jag hade glömt att han bodde på andra sidan av Malmö och att det var rusningstrafik vid den tiden. Lyckat. Jag sprang upp till honom, åt på fem minuter, tog bussen in 20 minuter senare. Vi hoppade av vid fel hållplats, fick skynda till den andra biografen. Detta ledde till att vi kom en kvart innan bion började och fick gå miste om popcorn och cola. Vi såg i alla fall Valkyria som var sjukt, jävla BRA! Den måste man se.

Idag har jag också vatt inne i Malmö en sväng för att träffa min broder. Kom fram till Värnhem, där jag skulle möta honom, 50 minuter innan vi sa. Ja, jag stod och frös häcken av mig. Men ja, det gjorde inte så mycket.. inte nu i alla fall. Nu är jag hemma och borde plugga engelskglosor men jag är för trött för det. Ska kanske kolla på någon film istället.

Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0