Fantastiska helger = ett plus!

Ännu en underbar helg har kommit till sitt slut och en ny skolvecka har tagit sin början. Det här med sporadiskt bra uppkommande helger har minskat och på senare tid har jag endast haft fantastiska helger. Det har jag verkligen ingenting emot.

I fredes vankades det tjejmiddag hemma hos Josefina med tacos, utmaningar och karaoke och allt som hör där till. Utmaningarna skrevs av mig och jag fick den att jag skulle överreagera när jag skrattade och jag skulle skratta åt allt, även det tråkiga. Det var lite utmattande men egentligen ingen utmaning för mig för jag brukar skrattar åt inget. Efter en väldigt lyckad middag var det utgång till Hipp i Malmö som var väldigt trevligt. Kajsa och jag sov hos Josefina. Somnade vid 05:00 och vaknade samtidigt 08:00. Var hemma 09:30 och jag deckade framtill 15:30.

När jag vaknade var det en timme kvar för mig att duscha och sminka om mig, fast jag var väldigt seg efter gårdagens bravader. Vi skulle till Malmö. Mamma, pappa och jag. Linda skulle fira sin examen. Det var ytterst kul och jag fick ÄNTLIGEN träffa Johannes och Anna och bebis-Elin som jag vet ALLT om. Verkligen trevligt. Elin var bara två månader och helt mysig och hon log hela tiden. Jag ville ha henne. Jag fick även träffat deras andra vänner som var jättetrevliga, och Lindas mamma Mona och hennes partner Bengt.

Igår  var det lite städning som gällde samt filmtittande. Australia blev det och den var ju underbar. Verkligen värd att se. Att jag drömde bort mig lite när man såg Hugh Jackman är ju inte negativt. På kvällen umgicks jag med mina bästaste vänner, Line och Nelly. Popcorn, Top Model, Cola och oss är bra. Vi kollade även på resor inför sommaren. Det känns som vi fastnat för Grekland och Karpathos. Det har i alla fall jag, så jag är gärna med på det.

Idag har det gåtts på tingsrätten. Målet var häleri. Ganska tråkigt och jag trodde jag skulle börja skratta vid några tillfällen. På engelskan visade jag och Arion våra ärr för varandra. Varför? Ja, det är fortfarande oklart. Är lektionen tråkig så får man bedriva den åt annat. Svenskan var allmänt tråkig där vi gick ut ett slag och skrev om något i naturen.

Nu, ikväll, har jag varit duktig och gjort juridikläxan och svenskläxan med The Killers i bakgrunden. Verkligen inte fel. Ska nog göra ett par uppgifter i historian också. Bara för att jag känner mig ganska effektiv idag.

(Btw, bilder kommer när jag orkar lägga in de. Antagligen imorgon. Dessutom, förlåt för ett alltför långt inlägg).

Kommentarer
Postat av: Line

kan ALDRIG bli för långt :D

2009-02-09 @ 21:04:17
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0