Forest Fruit

Det har inte varit en mysig dag om man tänker vädermässigt. Men annars har det varit en sjukt bra och rolig dag. På hålan skrattades det tills det gräts om allt möjligt. Lite försvars-debatter fördes, dock var jag bara en åhörare till detta. Imorgon är det filosofiprov och fastän Line sa att det var lätt så tror jag inte det. Jag känner inte att jag kommer att kunna det, men det återstår väl att se. I skrivande stund njuter jag av en varm kopp "forest fruit"-te. Andra koppen för dagen. Konstigt med tanke på att jag avskydde te innan, men nu älskar jag det. Dock slår inget kaffe!

Nej, jag får ta och läsa igenom filosofianteckningarna några gånger till och sen ska jag titta på Criminal Minds! Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0