Hurricane Gilbert

Mitt huvud känns ganska så tungt nu och om jag ska slå till med en vild gissning så tror jag att det har med skadeståndsrätten att göra. Jag har nog rätt där, faktiskt. Hemtentan är i alla fall klar nu fastän jag inte svarat på de sista två frågorna. Vad är en tredjemansskada och kan man få ersättning för en sådan? Ja du.

Jag har bestämt mig för att stanna hemma ikväll och inte göra något annat än att ta det lugnt framför tv:n och lägga mig relativt tidigt. Får väl se hur det går med det. Det är lite av ett måste med tanke på att vi åker hemifrån vid 10 tiden imorgon för att jag ska fixa och trixa med min balklänning och komma fram till en design. Mått ska också tas. Blir nog kul.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Line

Good luck with the dress, I love you <3

2009-02-14 @ 01:26:47
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, balklänning! :) Så fina vi kommer bli på balen!

2009-02-14 @ 16:13:37
URL: http://hannicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0