Kinamat och fina vänner

Jag hade en övermysig dag igår. På kvällen i alla fall. Dagen spenderades bara till att plugga matte, som inte gick så jättebra men lite ändå.. sen kom min bror och jag umgicks med honom en stund. Vid halv sex tiden tog jag bussen med Josefina till Lund och mötte upp med Kajsa och Mathilda. Vi gick till Tatung och åt kinamat. Hur gott som helst. Min rätt var stekta små räkor med cashewnötter. Dock kan jag säga att räkorna inte var så små, men goda var de i alla fall. Vi pratade om allt och inget och sedan lyxade vi till det med efterrätt. Friterade bananer med glass. MUMS! Jag var hemma lite innan nio och då umgicks jag med min kusin och min moster och hennes man för de var på besök.

Dagens planer ser ut som så att jag ska plugga lite matte idag och senare ikväll åker jag iväg till mina kusiner i Knislinge, som ligger utanför Kristianstad. Ingen dator på en hel helg.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: nelly

Ha så kul! :)

2009-02-20 @ 12:22:10
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0