Näsblod och frustrationer

Min morgon började inte alls bra idag. Efter en jobbig natt med täppt näsa och alltför lite sömn vaknade jag vid halv tio tiden. Gick till badrummet för att tvätta bort gårdagens smink och då, helt plötsligt, fick jag näsblod. När jag var mindre fick jag det hela tiden, varje/varannan vecka och ja, det var jobbigt. Men nu sen tre-fyra år tillbaka kommer det bara lite då och då när jag är förkyld. I alla fall, det höll på i över en timme. Snacka om att jag var frustrerad. Jag hoppas bara det inte blir så som det var innan, när jag var mindre. Håll tummarna för det!

När jag fått stopp på blodet fixade jag lite amerikanska pannkakor till mig själv och de blev jättegoda. Jag hittade rätt recept denna gången, kanske därför. Efter min fina amerikanska frukost har jag suttit och kämpat med matten och att förstå alla steg inom derivatan. Gah, jobbigt! Jag får panik och har hoppat över alltför många uppgifter. Man kan lugnt säga att mina dagar kommer bestå av matteplugg.

Sen till lite oviktigare saker: jag har skaffat en ny email. :) dock kommer jag ha kvar min andra också. Det är ju såklart min msn-mail. Men framöver blir det nog lättast att få tag på mig på den andra - [email protected].

Nej, nu måste jag ta och plugga lite till innan jag tar en paus och gör middag senare idag. Lasagne skare bli. Gotti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0