Tanken som räknas

Det var rätt mysigt men väldigt kallt imorse när man gick utanför dörren och såg att det var klar himmel och soligt. Det kändes bra. Det har varit en lite flummig dag idag faktiskt. Vi hade prov i kvinnohistoria och det var väldigt jobbigt. Skrivkramp är inte det skönaste. Därefter har jag lyckats skämma ut mig inför okända människor i skolan, som nu börjar bli en vana. Inte för att jag bryr mig så mycket. Ibland får man bjuda på sig själv.

Efter skolan fick jag mig en fika med fina vänner innan jag lämnade Line och Nelly för jag inte orkade, eller hann med, att leta alla hjärtans dag present till deras pojkvänner. Jag säger det nu och jag har sagt det innan; du själv är present nog. Den 14 februari är helt överskattat och jag pallar det inte. Det räcker väl att man umgås med någon man älskar!?

Anyway, nu måste jag sätta igång med hemtentan i affärsjuridik angående skadeståndsrätt om jag ska hinna hitta på något med Nelly ikväll. Det ser dock ganska tveksamt ut att jag kommer hinna det och orka, men jag ska försöka.

Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, alla hjärtans dag är fruktansvärt överskattat! Räcker med att dela ett choklad och mysa med någon man älskar. Pojkvän, kompis eller familj ska väl inte spela någon roll? :)

2009-02-14 @ 16:15:59
URL: http://hannicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0