Upptagen kvinna

Jag har en fullspäckad vecka framför mig. Känns både stressigt och skönt. Jag måste hinna med att plugga så mycket jag bara kan ikväll, imorgon och på torsdag kväll eftersom utöver de dagarna är jag i full gång med annat. På onsdag skall jag spendera eftermiddagen med Josefina i Malmö (förutsatt att jag hinner göra mycket idag och imorgon). Sedan på kvällen blir det bio med min broder. Skoj. På torsdag ska jag och Josefina ut och shoppa på eftermiddagen. Det är jakt efter fina kläder till hennes middag på fredag med utgång efteråt.  Där kom min fredag fram också. På lördag blir det examensfest framåt eftermiddagen/kvällen. Jag kommer vara slut mot veckans slut. På söndag får jag förhoppningsvis träffa Line en stund också, och Nelly!?

Nu måste jag plugga. Religion, historia och juridik står på listan.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: nelly

mys på söndag? :) gärna :)

2009-02-02 @ 19:38:54
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0