Everybody wants to be Italian

De senaste dagarna har jag bara umgåtts med underbara vänner, skrattat i överflöd och bara släppt alla bekymmer.

I söndags umgicks jag med Line och Nelly. Jag och Line lagade väldigt god mat som avnjöts till några glas gott vin. Därefter hjälpte Line mig att fixa min blogg och nu är den fin igen. Stort tack! Under kvällen skrattade vi otroligt mycket till "Twisting Parrot", slingade Nellys hår, kollade på film och chillade otroligt mycket. Vid halv tre tiden gick jag och Nelly och lade oss.

Igår gjorde vi misslyckade amerikanska pannkakor, men de åts ändå. Jag åkte hem och städade lite. Det var planerat att jag skulle ta och plugga en stund, men så blev det verkligen inte. På kvällen tog jag mig återigen till Line, med Hanna. När vi kom var Line, David, Nelly och Elias redan där. Nachostallrik blev det till middag med efterrätt. Otroligt gott, båda två. Sedan såg vi filmen "Grandma's boy" som var otroligt rolig och speciell. Se den!

Idag har jag och Madeleine umgåtts och spenderat hela dagen i stan. Vi gick runt i affärer och hittade en massa fint. Jag tvingade på Madde en hel del som hon blev nöjd med och jag hittade en massa som ska införskaffas när studiebidraget kommer. Can't wait! Ikväll har jag bara tagit det lugnt.

Morgondagens planer = PLUGG!


The twisting parrot. Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0