Derivata suger

Första skoldagen sedan sportlovet, för min del i alla fall, har inte varit så jättebra. Tråkiga lektioner och jag har inte varit på det bästa humöret då jag var nervös under hela dagen inför sista lektionens matteprov. Dock fick jag MVG på historieprovet så det är jag väldigt nöjd över. Matteprovet gick då inte så jättebra. Svarade inte ens på alla uppgifter och jag glömde bort allt i slutet och kunde inte resonera fram det minsta lilla. GAH, jag kommer inte få bra på detta provet.

Väl hemma hann jag se ett avsnitt av The Secret Life of The American Teenager innan jag var tvungen att ta bussen till Lund för att träna med Nelly. Vi vidgade våra vyer genom att testa skivstång. Det var minst sagt jobbigt och passet gick mer eller mindre endast ut på styrka. Jag känner av träningen i skuldrorna, ryggen och armarna. Morgondagen lär bli smått värre.

Nu ikväll, efter träningen, har jag tittat på det nya avsnittet av Kyle XY och Chuck. Mer har jag inte hunnit med. Pluggat har jag verkligen inte känt för då matten dödade dagen en bit. Jag ska väl läsa igenom filosofin nu en gång innan jag går och lägger mig. Alltid något.

Dagens positiva är dock att solen har varit framme och att det inte varit så kallt. Våren börjar se sina ljusa dagar.

Kommentarer
Postat av: nelly

och att biobiljetterna är bokade!

2009-02-25 @ 12:28:34
URL: http://nellymoberg.blogg.se/
Postat av: bea

svar: ja, vilken tur att Twilight finns :) hihi!

kram

2009-02-25 @ 17:33:51
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/
Postat av: bea

svar: ja, vilken tur att Twilight finns :) hihi!

kram

2009-02-25 @ 17:33:52
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0