Valentine's day


Idag har jag varit uppe och sprungit hit och dit hela dagen. Imorse var jag med mamma och pappa i Malmö och tog mått och diskuterade design osv till balklänningen. Det jag kan säga är att den kommer vara väldigt enkel, men fin och ja, jag kommer visa upp min urringning ;). Sedan bar det av till Hansa och handla present till min mosters man som fyller år idag. Grattis är i sin ordning. Det blev även en sväng inom bror för att hämta hans tv som så fint kommer pryda vårt hem. Han har lyxat till det rejält och köpt en 42" platt-tv. Inte illa. Inte illa alls. Väl hemma somnade jag vid fyra och blev väckt precis av att Nelly ringde och ville prata.

Imorgon ändras min blogg för de som ville veta det och imorgon sover jag hos Line M Flank dessutom. Övermys. Och en sak till förresten. Eftersom det är alla hjärtans dag idag så har jag lyxat till min vardag med lite exklusiv mörk choklad med hallon. Det ni!

Trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: ylva

åh vad fin din blogg har blivit!

+ din klänning är säkert supersnygg! vill också ha fixat min!

2009-02-16 @ 13:20:12
Postat av: Ina

Tack söta du :) Ja, jag hoppas att den blir bra! Ska du sy upp din eller köpa den? :)

2009-02-16 @ 23:20:14
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: katti

Åhh vad fin bloggen blev!:) Ska också ta tag i min snart...

2009-02-17 @ 11:28:11
URL: http://stilikt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack vare Line :)

2009-02-17 @ 17:00:09
Postat av: kajsa

nääädå jag har inte glömt :)

2009-02-17 @ 17:29:42
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0